vineri, 12 septembrie 2008

Am crezut impreuna intr-un vis numit A.S.I.A.


Era demult odata o fata care-avea un vis rotund cum e un bulgare de nea....
Si-n alt orash traia cuminte o alta fata care avea si ea un vis tot de zapada..
Si peste zari departe o fata nestiuta,la fel de visatoare si de necunoascuta...
Poate n-o sa credeti,dar nu s-ar povesti...a 4-a fata visa si ea in plina zi...
Probabil k un vrajitor pe undeva o fi gresit...dar fetele din 4 zari s-au intalnit...





A.S.I.A. admirata de multi....criticata de si mai multi.





Un vis frumos ce a luat fiinta in 1999...






si s-a terminat dupa 8 ani in care s-au legat prietenii...s-au nascut si intrigi..











..dar cel mai important lucru...au fost 8 ani in care fetele au incantat publicul...si-au incantat fanii din intreaga tara si de peste hotare...





...am ras..am plans...am visat pe melodiile lor...am crescut cu A.S.I.A...




au ramas crampeie din stele...poze...amintiri...

...ce vor ramane acolo..ascunse intr-un coltisor din inimile fanilor si oamenilor ce au crezut in acest vis frumos numit A.S.I.A....



Sa nu fim tristi ca s-a terminat...sa fim bucurosi k s-a petrecut!...

2 comentarii:

sylvia spunea...

ce frumos,aproape k mi-au dat lacrimile!care amintiri.....

Anonim spunea...

:)) Ce de ani au mai trecut,si totusi parca a fost ieri.Numai cand ma gandesc la cat de chircita dormeam in marea noastra masina de turneu,imi vine sa stramb din nas.In schimb imi vin in minte cei opt ani,toate fetele,toate momentele.Uneori cand ma uit la poze,am o senzatie ciudata...ca si cand ai face poze cu un sablon,si oamenii vin si pleaca.Cam asa am fost si eu,vara,toamna,iarna,greu,foarte greu,frumos,mai frumos decat iti poti imagina...Le-am trait pe toate din plin.Opt ani in care am experimintat toate starile posibile,de la extaz la furie si inapoi.Da...a fost un vis...